Job 14 van 24


Report this listing

Solliciteren



Sales Support B2B


Functie

Onze klant is gelegen centrum Brussel en zeer gemakkellijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Zij hebben reeds meer dan 50 jaar ervaring hun vakgebied.


Jobomschrijving

  • Ben je klantgericht en hecht je veel belang aan teamwerk?
  • Ben je detailgericht en kun je meerdere taken tegelijk aan?
  • Betekent het afleveren van kwaliteitswerk binnen een deadline alles voor je?
  • Wil je deel uitmaken van een dynamisch team en werken voor een familiebedrijf met sterke waarden zoals mensen, innovatie, positiviteit en vertrouwen?
Als je deze vragen met JA hebt beantwoord, dan ben jij precies de persoon die we zoeken! Als B2B Sales Support draag je bij aan de operationele en organisatorische ondersteuning van de afdeling met het oog op het behalen van de verkoopdoelstellingen, in samenwerking met de Account Managers. Je vormt de schakel tussen klanten en de verschillende interne afdelingen, voor wie je optreedt als SPOC (single point of contact) voor de klantenportefeuille die je samen met de Account Manager beheert, op het gebied van algemene voorwaarden, klachtenmanagement, tevredenheidsonderzoeken en continue kwaliteitsverbetering. Als B2B sales support medewerker zal je:
  • Fungeren, in samenwerking met de Account Managers, als eerste aanspreekpunt voor de klant om een optimale klantenservice te bieden;
  • Zorgdragen voor de administratieve afhandeling (operationele uitvoering met de andere afdelingen) van orders en offertes om de verkoopafdeling administratief optimaal te ondersteunen;
  • Coördineren van projecten voor nieuwe klanten of beheren van nieuwe aanvragen van bestaande klanten;
  • Ontvangst afhandelen (telefoon, bezoeken, correspondentie) en vragen, klachten en klanttevredenheidsonderzoeken beheren;
  • Dossiers voorbereiden waarin je ontbrekende informatie en documenten van klanten verzamelt;
  • Klachten/feedback van klanten analyseren en dossiers opvolgen; vragen/klachten beantwoorden en oplossingen voorstellen;
  • Na analyse je conclusies formuleren en een actieplan opstellen voor de betrokken afdelingen;
  • Dossiers afsluiten in overeenstemming met de Service Level Agreements van de verschillende klanten;
  • Organiseren van of actief deelnemen aan diverse interne en externe coördinatievergaderingen en opvolgen van afwijkende punten.

Jouw profiel

  • Je hebt een bachelordiploma of relevante ervaring in een vergelijkbare rol;
  • Je hebt minstens 3 jaar ervaring in een gelijkaardige functie (bij voorkeur in klantenservice, dienst na verkoop, enz;)
  • Je hebt een perfecte kennis van de 2 landstalen: Frans en Nederlands (gesproken en geschreven) en een goede kennis van het Engels;
  • Je bent resultaatgericht en hecht veel belang aan klantentevredenheid;
  • Je bent een teamspeler, samenwerkingsgericht en proactief;

Aanbod

  • Een boeiende baan in een stimulerende werkomgeving;
  • Echte kansen om initiatief te nemen in een informele, stabiele en aangename werkomgeving;
  • Een vast contract, een aantrekkelijk salaris en tal van extralegale voordelen (groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, 14e maand, gratis openbaar vervoer, thuiswerk, enz.)
  • De kans om te werken voor een marktleider die je de nodige opleiding en carrièremogelijkheden biedt via regelmatige coaching;
  • Een goed bereikbare werkplek. Onze kantoren bevinden zich in het centrum van Brussel en zijn gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer (dicht bij het metrostation Rogier en het station Gare du Nord).

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht